Jupp, det är Solrök som är titeln på den nya serien. Jag jobbar på en riktigt snygg logo nu, men de vanliga seriesidorna ska fortsätta komma upp som vanligt.
Jupp, det är Solrök som är titeln på den nya serien. Jag jobbar på en riktigt snygg logo nu, men de vanliga seriesidorna ska fortsätta komma upp som vanligt.